Články

Příběh nemovitosti: Jak jsem prodal byt za 48 hodin

Absolutní znalost prostředí a místní komunity. Díky tomu se mi podařilo v Jesenici prodat byt do 48 hodin. A to bez jakékoli inzerce. Když se makléř zaměří na určitý region, je to pro klienta vždy výhodou. Nabízí mu totiž zkušenosti z místa a podrobnou znalost prostředí i komunity. Může tak klientům vyjít vstříc nejen v personalizaci nabídky […]

Více

S odhadem ceny nemovitosti pomůže cenová mapa

Zvažujete koupi bytu a zajímá vás, kolik bude stát? Nebo chcete prodat dům či parcelu a nevíte, kolik si za nemovitost říct? S odhadem kupní ceny jednoduše pomůže cenová mapa. Jak to funguje? Aplikace, které se odhadům kupních cen věnují, sbírají data z trhu. Běžní zájemci si tak mohou cenu nemovitosti po zadání parametrů jednoduše ověřit. Základní […]

Více

5 tipů jak navýšit svou bonitu

Kupujete nemovitost a plánujete si vzít hypoteční úvěr? Počítejte s tím, že banka bude posuzovat vaši bonitu – tedy schopnost splácet. Možná se vám bude hodit pár rad, jak svou bonitu navýšit. Vaše důvěryhodnost na finančním trhu je pro banku zásadní. Vyjadřuje totiž, zda budete schopni hypotéku splácet. Je to jeden z nejdůležitějších parametrů, podle kterého se […]

Více

Anuity se nebojte. Díky ní pořídíte například družstevní byty výhodněji

Co je anuita? Zjednodušeně řečeno – stálá a pravidelná splátka úvěru. V realitách se s ní nejčastěji potkáváme u družstevních bytů. Je to nesplacená část dluhu vůči odkupu nebo výstavbě. Díky tomu, že je nemovitost zatížena anuitou, může její cena významně klesat. A to je pro kupující výhodné. Anuitní splácení je nejrozšířenější způsob splácení dluhu. Je přehledné […]

Více

Jak na úschovu peněz při nákupu a prodeji nemovitosti?

Úschova peněz je při prodeji nemovitosti často používaným způsobem, jak ochránit obě strany. Existuje ale několik různých typů úschovy. Jaké jsou mezi nimi rozdíly, kolik co stojí a co nepodcenit? To si zodpovíme v dnešním článku.   Úschova peněz V procesu prodeje nemovitosti nakládají obě strany (prodávající a kupující) s poměrně velkými částkami peněz, které nezřídka tvoří celoživotní […]

Více

Nákup nemovitosti přes sociální sítě

Sociální sítě lze využít k mnoha různým účelům. Jedním je i prodej. V oblasti realit je to jeden z nejatraktivnějších nástrojů, jak nemovitost dát k pozornosti širšímu okruhu uživatelů. Pojďme si představit pár základních aspektů inzerce a prodeje nemovitostí přes sociální sítě a jak se vyhnout případným podvodníkům. Sociální sítě jsou při prodeji nemovitostí jednoduchým […]

Více